Re: Taki sprzęt, co sądzicie?

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 14:20:20 MET

On 29 Sty, 11:29, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:

> nowych kompów potrzebny jest zasilacz z podwójna linia +12V, a ten takowej
> nie ma, wiec raczej jest przeznaczony do starszych komputerów, gdzie
> wiekszosc zasilania szła z +5V.
> ZTCP Fortrony zbudowane w nowym standardzie ATX2.x kosztuja minimum 80zł.

Model FSP350-60THA-P ma podwójną linie 12v, i taki kupiłem sobie za
50zł właśnie z allegro. Pozatym podwójna linia 12v nie jest żadnym
wymogiem. Model FSP 350 -60MDN ma pojedyńczą linie 12v i cieszy się
dużym powodzeniem wśród posiadaczy nowszych konfigów.
Polecam ten topic: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=154591

--
Pozdrawiam, radek.