Re: Dysk zawieszający system

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 17:00:53 MET

Użytkownik "tekstur" <tekstur@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:1170080916.640804.7980@p10g2000cwp.googlegroups.com...
Witam!

> ...no i pewnego dnia "poleciał" mi ten drugi dysk, objawia się to tak,
> że system zawiesza się przy starcie kiedy felerny dysk jest
> podłączony. Próbowałem na innych komputerach, na innym systemie
> (Win2000) i za każdym razem negatywny rezultat. Podłączałem go również
> w obudowie USB/FireWire - w trakcie działania komputera - kończyło się
> to zwisem, albo dramatycznym "zmuleniem" pracy systemu.
> Dysk jest poprawnie rozpoznawany w BIOSIE, a po użyciu dyskietki
> startowej ONTRACK Data Advisor otrzymuję taką diagnozę:

Tydzień temu miałem podobny przypadek - padł dysk kumpeli. Podczas
podłączenia do mojego kompa windows stawał na czarnym ekranie wykrywania
sprzetu. Pomogły programy z Ultimate BootCD. Najpierw jakimś programem
odtworzyłem układ partycji. Potem juz poszło z górki - windows dysk widział
(ale z pustymi partycjami). Wtedy Pc inspector File Recovery i po odzyskaniu
danych sprawdzenie dysku programem producenta dysku - wykrył blędy i kazał
zrobić low level formata. Po tej operacji dysk przechodzi wszystkie testy -
wyglada na sprawny choć nie wiadomo jak długo :) ale do kieszeni jak znalazł
:)

Pozdrawiam!