Re: Jaka grafika do 2D: 2xDVI 1600x1200 ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 16:51:29 MET

"Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> wrote in message
> Nie mam od karty żadnych wymagań szybkościowych. Tylko grafika CAD dwu
> wymiarowa. Wole tańszą niż droższą.
> Musi mieć wyjście na 2 monitory przez DVI i poradzić sobie z
> rozdzielczością 1600x1200

Jakakolwiek karte do 300zl z dwoma DVI... a Matrox jest dobry pod
wzgledem jakosci o ile podlaczasz go analogowym kablem do wyjscia VGA -
jesli uzywasz kabla DVI to KAZDA karta bedzie dawac identyczny obraz.

http://www.skapiec.pl/site/cat/14/filtr/_0_0_0_0_0_2850_0_0_0_0

sprawdz sam co jest za mniej niz 300zl