Notebook Acer TravelMate 4233 - problem z matrycą???

Autor: Elmo <jdworak_at_inveo.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 14:22:17 MET

Witam,

Miesiąc temu kupiłem laptopa ACER TM 4233 NWLMi T5500 512 15.4WXGA 80
DVD-SM... i wszystko było ok do póki kolega stwierdził że jest jakiś
problem z matrycą albo zasilaczem - matryca świeci tak jakby działała
na baterii a nie na zasilaczu. Faktycznie, obraz jest lekko
przyciemniony ale myślałem że jest to w końcu laptop i może to
normalne że nie da się osiągnąć takiej jakości i jasności obrazu jak
na monitorze LCD.
Na laptopach aż tak się nie znam ale jak korzystałem z laptopów IBM
(lenovo) to kolory były dużo żywsze (matryca świeciła dużo jaśniej).

Mam pytanie do użytkowników wymienionego modelu, czy "ten typ tak ma"
czy może jest to jakaś wada techniczna i należałoby go oddać do
serwisu???

Dodam jeszcze: że matryca jest matowa, 15,4 cale, WXGA TFT LCD,
rozdzielczość 1280 x 800.

Pozdrawiam
Jacek