Re: UMPC? Tablet?

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 08:57:31 MET

> Ja za czymś takim "chodzę" już od roku. I myślę że mam wiedzę w
> "tematyce" ogólno-światową.
> Ten flybook rzeczywiście jest taki ..... sobie tam. Ale rajcuje mnie ten
> Fujitsu. To jest już trzeci model od momentu jak zacząłem sie tym
> interesować. Pierwszy to był chyba P1500. Potem P1510 - jest jeszcze do
> kupienia. I teraz P1610. W Polsce te komputerki można kupić od ok. 7 do
> 10 tys zł brutto. Za taki komputer w Stanach trzeba dać 1500 - 1800$. Ja
> mam taki komputerek zamówiony u rodziny w Kanadzie. Już go prawie miałem
> [...]
To jedziemy na jednym wózku.
Mogę tylko dodać, że Fujitsu robi świetne i trwałe laptopiki małe z
górnej półki- przez moje ręce przewinęły się już trzy różne maleństwa w
okolicach 1,5-2kg wszystkie z drugiej ręki/poleasingowe i świetnie się
sprawują.
Myśle, że takie maleństwa to sa po prostu UMPC Hi-Endowe- dotykowy
ekran, klawiatura i pełno portów :-)
Gdzie można takie coś kupić w Polsce?

--
Bartek czyli Alien