Re: UMPC? Tablet?

Autor: Wiesław Łopata <USUN_TO_wlopata_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 10:21:26 MET

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:45bc5f19$1@news.home.net.pl...

> Bardzo ciekawy ten fujitsu- ciekawe tylko jakie koszta dojdą przy
> ściąganiu do polski i czy dało by rade coś takiego z dyskiem flash
> załatwić.
> Flybook jakoś nie mam przekonania- nawet kiedyś go widziałem.
> Jeszcze znalazłem małego Acera TM 210 bodajże.
> To ma yć taki komputerek do wzystkiego- z dokiem w biurze, w łóżku czasem
> coś napisać ;-) na kolanie w podróży, mobilne biuro itp- bo PPC to jednak
> za mało, ma sporo ograniczeń funkcjonalnych.

Ja za czymś takim "chodzę" już od roku. I myślę że mam wiedzę w "tematyce"
ogólno-światową.
Ten flybook rzeczywiście jest taki ..... sobie tam. Ale rajcuje mnie ten
Fujitsu. To jest już trzeci model od momentu jak zacząłem sie tym
interesować. Pierwszy to był chyba P1500. Potem P1510 - jest jeszcze do
kupienia. I teraz P1610. W Polsce te komputerki można kupić od ok. 7 do 10
tys zł brutto. Za taki komputer w Stanach trzeba dać 1500 - 1800$. Ja mam
taki komputerek zamówiony u rodziny w Kanadzie. Już go prawie miałem w
listopadzie ale okazuje sie ze ich nie ma w normalnej (... sklepowej)
ofercie. Trzeba je zamawiać i czeka sie tam ponad tydzień. Czy to na dostawę
do domu czy do sklepu. Czekam na najbliższy przyjazd rodziny do Polski. I
mam nadzieję ze przewiozą to bez ....problemów.
Te komputerki z ekranem 8,9 cal to są chyba jedyne na Świecie. Chyba że
jeszcze jakieś niszowych firm.
A ten Acera TM 210 to ma 12 cali monitor. To ja mam taki obecnie - Toshiba i
uważam ze jest to kolos. Mi chodzi o taki mobilny laptop.
Oczywiście coraz więcej sie mówi i przedstawia klasycznych komputerków UMPC.
Ale te znowu sa za małe jak dla mnie.No i ich dostępność tez jest
praktycznie via USA a cenna też ok 1500$.
Pozdrawiam
Wiesiek