uratowanie zgranych zdjęć na DVD, gdy napęd ich nie czyta

Autor: Marek S. <piter.17_at_wywalto.wp.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 19:21:54 MET

Mam zgrane zdjęcia na płytę DVD, którą czyta stacjonarny odtwarzacz DVD, a
jak ją włożę do komputera (Nagrywarka DVD Samsung - 2 miesięczna), to ni w
ząb nie chce przeczytać tej płyty ('Napędu nie znaleziono'), to samo u brata
na komputerze,

nie rozumiem, dlaczego zdjęcia mogę odtworzyć na telewizorze, a na
komputerze nie ;-( ?

domyślam się, że coś się słabo zgrało (nie wiem, czy słaby laser, czy co -
nagrywana na starym Lite-onie), ale żeby w nowym napędzie nie można było jej
odczytać?

pozdr
Marek S.