Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 17:28:09 MET

Michal Lukasik napisał(a):

> Którym? Na pewno nie tym z pytania.

Dokładnie tym z pytania. Porównaj sobie co ma Acer a co ma FS

>Ten z pytania to prawie to samo

Ten z pytania ma zdecydowanie mniej. Proponuję uważnie się przyjrzeć

> - oba
> posiadają PCMCIA (z wypowiedzi wynika, że uznałeś to za wadę FS)

Słucham?????

>, z
> istotnych różnic to płyta główna (różny chipset i gfx - Acer Intel, FS
> VIA; ponadto odpowiednio ATA, S-ATA). Acer na plus ma wyjście TV i czytnik
> kart.

Gniazdo USB, PCMCIA i wyjście D-Sub to standard w każdym laptopie. Nie jest
natomiast standardem kamera, bluetooth, wyjście TV i czytnik kart pamięci

> "Sposób" na wyjście TV podaję poniżej, a czytnik kart to przy dzisiejszych
> cenach tychże "żadna" zaleta.

Mówimy o porównaniu wyposażenia dwóch konkretnych laptopów. W tym
porównaniu Acer zdecydowanie jest lepszy

> Wolę dopłacić do niewiele, ale jednak
> cieszącego sie lepszą opinią sprzętu i jak piszesz dłuższej gwarancji* niż
> męczyć się ze "zabawką"** mając świadomość, że "przecież mam czytnik
> kart".

Nietrafione porównanie

> * to IMO na temat tego modelu (inne mogą i pewnie są lepsze, ale
> i odpowiednio droższe)

Oczywiście. Równie dobrze można sobie kupić produkty Alienware :)

> ** Choć nie dam głowy czy Acer też jej nie ma. [???]

Nie ma i nigdy nie miał

> Najwyraźniej inaczej rozumiemy pojęcie "rewelacyjny". ;D

Możliwe, choć większość ludzi rozumie, że 2 KG jabłek, 2 KG gruszek, 2 KG
śliwek, 6 KG malin + pojemnik do ich przechowywania to lepsze niż 10 KG
Jabłek z torby papierowej :)

> Hehe, i rzadko który Acer to ma. :D

Hehe, całkiem sporo :D

> Ten z pytania z tego co wymieniłeś nie ma kamery i BT.

Naprawdę? No popatrz. Dziwnym trafem w Travelmate 2492 WLMI widzę jak byk
to czego Ty nie widzisz ;)

> BTW. Nie widzę wyższości 7pin TV-Out nad 4pin - w tym wypadku wyższość
> Acera polega na tym, że FS wyjścia TV-Out nie posiada, ale...

....nie posiada w ogóle żadnego TV OUT. Przykre ;)

> Większość dziś sprzedawanych laptopów potrafi wyświetlić obraz przez
> odpowiednią przejściówkę podłączaną do D-Sub.
> http://www.moibo-online.com/product/dc/dc_back.jpg
> http://www.moibo-online.com/product/dc/dc_top.jpg
> Przyznaję, że dla końcowego odbiorcy jest to "upierdliwe", ale wykonalne
> i tanie.

No właśnie. Równie dobrze można stwierdzić, że należy kupić cokolwiek z
laptopa a potem dokupić 15 różnych dodatków. Tylko po co i za ile?

> Na plus dla FS dopiszę system operacyjny dostarczony na CD - instalka, nie
> recovery - jak chcesz to możesz sobie zrobić. W przypadku Acera nie masz
> wyjścia jak tylko to zrobić. A "upierdliwość" i pojęcie niektórych
> użytkowników na temat tego rozwiązania obserwujemy na grupie od jakiegoś
> czasu.

Nie widzę tutaj żadnego problemu tym bardziej, że chyba FS 2055 nie ma
systemu (o tym modelu mowa?). Oczywiście miło jest jak producent wyposaża
sprzedawany przez siebie laptop w płyty, ale także sporządzenie samemu
takich płyt nie nastręcza specjalnego problemu. Całą procedurę załatwia
moduł tworzenia płyt Recovery

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098