Re: Karta graficzna i nowy zasilacz.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 17:37:31 MET

bartus455 <bartus455@gmail.com> wrote:

> Przymierzam sie do kupna nowego zasilacza i jestem zainteresowny tym
> modelem

            Cena + przesylka - troche drogo. Za swojego MC 350 dalem ponad pol
roku temu 101 zl z przesylka, a 400W wiele lepsze nie sa (nie sugeruj sie
cyferkami - elementy sa prawie takie same).

> http://www.esc.pl/product_info.php?
> manufacturers_id=82&products_id=2424

            Mala prosba - albo nie lam linkow, albo podawaj tinyurl itp.

> Jest tam napisane, że ma złącze zasilania PCI Express ( 6-cio pinowe
> dla kart graficznych ).
> Czy można ten zasilacz podpiąć do karty AGP x8?

            Owszem mozna - czesc nowych kart AGP x6 z mostkiem PCI-E-AGP (w sytlu
GF7600GT/GS) ma juz zlacze PEG nawet na kartach AGP, czesc starszych AGP x8
w stylu R9800PRO ma poczciwego molexa. Z tym ostatnim mozesz miec na
modecomie MC pewien problem - on ma tylko 4 molexy. Majac 2 HDD i 2 napedy
optyczne nie ma za bardzo juz z czego brac, a rozdzielniki molexa nie sa
najlepszym pomyslem, od biedy do takiego smoka jak R9800 mozna brac z
wiazki od napedow optycznych, a oba HDD dac na druga wiazke.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl