Eksteremalnie tani nowy komputer

Autor: Stachu S. <satootWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 14:40:49 MET

Witam!

Muszę kupić _nowy_ komputer. Nic wyrafinowanego, tani zestaw.
Wyamgania/przeznaczenie*: biuro=dom, poczta i przeglądanie internetu, edycja
dokumentów doc/txt/xls. Mam klawiaturę, myszkę, zestaw 5.1 (gra radio),
mikrofon, monitor CRT19.

Benchmark proponuje takie coś:
http://benchmark.pl/sklep/top_10_zestaw1_2.html "biurowo-internetowy" za
~1100zł.
Uzasadnienie wyboru i użytych części oddaje moje potrzeby, jak i możliwości
finansowe (ale musi być stacja dyskietek).

Czy można jescze taniej, a sensownie?

Czy ktoś może podobny tani-nowy-niewyrafinowany zestaw zaproponować w oparciu
o AMD?

Dziękuję za pomoc - a proszę o nią, bo zupełnie się na tym nie znam.
Stachu S.

* jesli to ma znaczenie to w moim komputerze jest Win XP Prof, równoczesnie
uruchomione jest OE, dwa okna IE, GG, WMP (lub WinAmp), Skype, Avast i Kerio.
Czasem jedynie podłaczam pożyczony skaner Plustec i drukarkę, lub aparat 2MPix
Dotychczasowy zestaw to:
Abit BH6 i Celeron 400, grafika VooDoo 3dfx 3000, 2*256 @ 100, dysk 20GB -
całość pracuje, ale coraz wolniej i coraz awaryjniej.