Re: Chipset VIA

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 14:47:23 MET

Konrado5 <jnmpacnn5@hmsdpha.ok> wrote:

> To dlaczego mi testy pamięci pokazują najlepsze wyniki z SDRAM.

            W porownaniu z czym? Z BX na 100 MHz? I o jakim Apollo PRO
mowisz - VIA693? Nie chce mi sie wierzyc bo one byly fatalne jesli
chodzi o przepustowosc pamieci, troche porawilo sie w 694A /X,
ale one nie nazywaly sie handlowo VIA Apollo PRO, o ktorego pytales,
tylko VIA Apollo PRO+ czy jakos jeszcze bardziej fikusnie.
Najlepiej napisz dokladne jaki to chipset wg oznaczenia numerycznego
chipu northbridge VIA.

> Mam pamięć podkręconą na 140 Mhz.

            Ponownie pytam - z czym porownujesz? Bo chyba nie z BXem na
100 MHz, przy 140 MHz nawet przy kiepskiej architekturze VIA693
ciezko przeskoczyc BXowi o 40% wyzsze taktowanie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl