Re: UMPC? Tablet?

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 09:30:15 MET

>> Bartek
>
> www.flybook.pl
> http://store.shopfujitsu.com/fpc/Ecommerce/buildseriesbean.do?series=P1610
>
> Wiesiek

Bardzo ciekawy ten fujitsu- ciekawe tylko jakie koszta dojdą przy
ściąganiu do polski i czy dało by rade coś takiego z dyskiem flash załatwić.
Flybook jakoś nie mam przekonania- nawet kiedyś go widziałem.
Jeszcze znalazłem małego Acera TM 210 bodajże.
To ma yć taki komputerek do wzystkiego- z dokiem w biurze, w łóżku
czasem coś napisać ;-) na kolanie w podróży, mobilne biuro itp- bo PPC
to jednak za mało, ma sporo ograniczeń funkcjonalnych.