Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 02:06:45 MET

On 27 Sty, 12:36, mag...@gmail.com wrote:
> Witam
>
> Stanąłem przed problemem wyboru laptopa - musze szybko zakupić sprzęt
> jak najtańszy ale do podstawowych zastosowań wystarczający. Musi być
> to notebook nowy. Po wstępnej selekcji pozostają na placu boju dwie
> marki: Acer Travelmate 2492 i Fujitsu Siemens v2055. Który z tych
> laptopów jest lepszy ?

Mam Acer'a. Fakt, ze kupiłem z uszkodzonym dyskiem, fakt, ze servis w
bratnich Czechach, ale kurier przyjechał po dwóch dniach, zabrał i
oddał z nowym (sprawdzałem w SMART) dyskiem po dwóch tygodniach. Od
tamtego czasu (ponad rok) zadnych uwag (mam najlepszy zasięg wi-fi
wśród znajomych :) ).
Ale kupno Acer'a to trochę ryzyko. Za to Fujitsu jest z pewnością
droższą marką, więc będzie gorzej wyposażony.