Tani duży monitor? Czy iiyama 2200WS-B 22"?

Autor: PatchShot <patchshot_at_webmail.aol.com.Faulty>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 01:02:18 MET

Witam

Chcę kupić dla syna duży ale niedrogi monitor.

Zainteresowałem się monitorem Iiyama 2200WS-B.
Czy faktycznie jest taki dobry na co wskazywałyby komentarze na karcie
produktu
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B
oni moderują komentarze to nie wiem na ile są wiarygodne,
ale sam fakt że ten monitor widnieje na PIERWSZYM miejscu
na liście najlepiej sprzedawanych monitorów:
http://www.proline.pl/shop.php?id=shopgaleria&lista=best
to o czymś chyba świadczy.

Nie bardzo mam kasę na coś na lepszej matrycy, a syn chcę mieć
jak największy ekran. Co o nim sądzicie

--
PatchShot