Re: Tani duży monitor? Czy iiyama 2200WS-B 22"?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 14:36:05 MET

PatchShot napisał(a):
> Witam
>
> Chcę kupić dla syna duży ale niedrogi monitor.
>
> Zainteresowałem się monitorem Iiyama 2200WS-B.
> Czy faktycznie jest taki dobry na co wskazywałyby komentarze na karcie
> produktu
Wez poprawke ze te komentaze ludzie wystawiaja
a) po przesiadce ze starego CRT
b) po przesiadce z tanich starych lcd
wiec logiczne jest ze beda zadowoleni, a nie znajdziesz komentarzy
"zmienilem 22" costam na 22" iama i jest lepiej/gorzej". Ale po
parametrach monitor wyglada fajnie, ma dvi (przy tym rozmiarze to
obowiazkowe, zeby obraz byl dobry).
Mozesz go miec duzo taniej (prawie o 22%), np:
http://www.allegro.pl/item160824198_monitor_lcd_iiyama_22_wide_e2200ws_vb_wawa.html
(nie moja aukcja, tylko tak informacyjnie - nowy z gwarancja i od firmy)
czyli warto poszukac gdzies dalej niz w proline tylko.