pamięć so-dimm

Autor: gruby <gruby_1985_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 00:55:22 MET

Znalazłem w interneci używana pamięć SO-DIMM 1024MB 3200, używana 6miesięcy,
firma goodram, sprzedawca pisze ze wszystko ok i sprawna że zależy mu na
szybkiej sprzedaży.
Czy ogólnie z pamięcią mogą być jakieś problemy?
Chyab nie często sie spala itp?
Aha, mam laptopa Acer 2023 Wlmi z pamięcią ddr 2x256 333mhz cs2,5 firmy
nanya, wiem że pamieć mogę rozszerzyć do 2gb= 2x1gb, więc chyba nię powinno
być żadnych problemów? I skoo obsługuje kości DDR to 400mhz pójdzie bez
problemów??
Pozdrawiam