Re: monitor CRT panorama?

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 00:39:39 MET

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:epgmdv$jep$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie bez sensu. Chcesz CRT porównac do monitora LCD za 700 zł?

No ale porównaj jakość obrazu na CRT za 700 i LCD za 700 :) LCD leży i
kwiczy, więc gdzie tu sens pytam?

> Popatrz na nieco droższe modele. Interesuje Cię duży więc powiem Ci,
> zamierzam zakupić własnie EIZO S2110W (21,1" panorama) i uwierz mi, na nim
> może oglądać film kilka osób :) BTW oglądanie filmów na kompie to porażka
> jakiekolwiek byś tu argumenty nie podał.

Na 17 calowym CRT to może i tak, ale na takim >22 to już nie taka porażka,
szczególnie gdy pokój ma 2,5 na 3 metra :) Porażką LCD jest za to jedynie
słuszna rozdzielczość.
Jedyny ich plus to małe gabaryty :)