Re: monitor CRT panorama?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 00:14:36 MET

> Bez sensu. Przecież te LCD to porażka - jak na tym można oglądać film w
> kilka osób? No jak? Człowiek źle skrzywi głowę, a tu albo ciemniej albo
> jaśniej albo z czerni sie fiolet zrobi - po jaką cholere to produkują? :)

Nie bez sensu. Chcesz CRT porównac do monitora LCD za 700 zł?
Popatrz na nieco droższe modele. Interesuje Cię duży więc powiem Ci,
zamierzam zakupić własnie EIZO S2110W (21,1" panorama) i uwierz mi, na nim
może oglądać film kilka osób :) BTW oglądanie filmów na kompie to porażka
jakiekolwiek byś tu argumenty nie podał.

--
Mariusz