Re: sprzętowe wspomagania kompresji mpeg2 -karta grafiki

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 23:38:25 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <2b778$45bbd45e$57cf7620$26530@news.chello.pl>

> Nie. I nie sa to karty do montazu. Do wspomagania MPEG2 i najnowszego
> H.264 masz specjalizowane, zazwyczaj dosc drogie karty a nie popularne
> zabawki nvidii GF6xxx i GF7xxx.

Te - jak to nazywasz - "zabawki" mają moc obliczeniową, a której około 10
lat temu nikt nawet nie marzył. A to właśnie w tamtym okresie powstawał
standard MPG2. Skoro te zabawki potrafią w czasie rzeczywistym przetwarzać
animacje 3D z szybkością kilkudziesięciu klatek/s w grach, to z łatwością
poradziłyby sobie ze sprzętowym kodowaniem MPG2.

MN
Received on Sat Jan 27 23:40:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 27 Jan 2007 - 23:51:24 MET