Re: Zestaw bezprzewodowy klawiatura+mysz do 100 zl

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 23:38:17 MET

Dnia Sat, 27 Jan 2007 23:23:33 +0100, Kubaz napisał(a):

> Użytkownik "Wolvier" <przebinda@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> No wlasnie dlatego chce razem z podstawka/ladowarka - wtedy zawsze na noc
> albo jak nie siedze przed komputerem to odstawiam i mi sie laduje, czy zle
> rozumuje?

Nie jest to najlepsze rozwiązanie. Tą metodą zarzynasz akumulatory.
Optymalnym dla akumulatorów jest rozwiązanie takie coby je ładować dopiero
po pełnym rozładowaniu. I ładować już wtedy do 100%. Niestety jest to mocno
niewygodne. Kiedyś a4tech robił myszki z odpinanym "ogonem". Jak akumulator
się rozładował podpinałeś zasilanie i (może nieco mniej wygodnie)
pracowałeś dalej. Niestety zarzucili ten pomysł (pewnie dla tego, że
współczesne akumulatory są zdecydowanie bardziej odporne na doładowywanie w
dowolnym momencie).
Laser do oświetlania w myszce jest pomysłem czysto marketingowym. Wysoka
rozdzielczość w większości wypadków też.