Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: MarlonB <małpa_at_wieloryb.kom>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 12:20:05 MET

Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
news:epgbsj$s0l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 4 USB w laptopie to malo? No prosze Cie...
> Poza tym ja mam FS wcale nie tak biednie wyposazonego jak piszesz. Drogi
> tez nie byl.
> Bo wlasnie Acer to jest taki sprzet dla tych, ktorzy chca wszystko tanio.
> No i kupi se taki Acera i ma BT, WIFI, kamere, czytnik kart...
> No ale ma tez obudowe z plastiku co sie odksztalca od temperatury wlasnej
> laptopa. Skrzypiace plastiki... i klawiature w ktora trzeba walic z calej
> sily.
> Ja zamiast placic za dodatki w stylu kamera internetowa wole kupic
> [...]

Wyposażyłem znajomych i rodzine dziewczywny w Acery, bo za 2100zł nic
innego/lepszego nie da sie kupić takiej jakośći. Jakości, która jest o niebo
lepsza od tego co Acer oferował pare lat temu. Aczkolwiek wart jest tyle ile
jego cena. Na razie z pośród 4 kompów jakie kupiłem wszystkie chodzą super,
plastików nie ma co porównywać z Asusami czy Toshibą, jednak i tak nie jest
źle. Nowe obudowy Acera są bardzo ładne i da się przeżyć.
Jeśli chodzi o gwarancję to wszystkie kompy mają 2 letnią gwarancję, nie
wiem skąd taka informacja, że mają tylko rok.

Podsumowując, za bardzo tanie pieniądze ok 2100zł można dostać całkiem
niezłego kompa z 2-letnią gwarancją. Nie widziałem tego u konkurencji. Nie
wiem też skąd ten mit o psuciu się Acerów, może kiedyś faktycznie, ale
teraz? Wszystkie kompy psują się równo :)

Osobiście kupiłbym sobie IBMa, ale dziewczynie, która potrzebuje mieć tylko
internet, worda i kamerkę, aby rozmawiać ze swoim ojcem (jest daleko) przez
skypa, to chyba grzech kupić coś droższego niż Acer, tylko po to żeby
plastik był lepszej jakości :)

Pozdrawiam,

M.