PSYLO napisał(a):
> Zapewniam, że gdybym sam nie miał z Acerami tak złych doświadczeń to bym
> nie wypisywał się o tym jakie są kiepskie. A są.
Być może Twoje doświadczenie ograniczają się do jednego modelu i jak to
bywa w zwyczaju wyrobiłeś sobie zdanie na temat jakości działania całej
firmy Acer
Moja doświadczenie jest zupełnie inne. Od 1,5 roku użytkuję Acera Aspire
5021, sprzęt chodzi całą dobę praktycznie i do dnia dzisiejszego nie
dotknęła go żadna awaria, nawet najmniejsza
To samo z modelami, które przewinęły się przez moje ręce przez ostatnie 6
miesięcy a było ich co najmniej kilkaset. Zabawne, że jedyny problem jaki
zanotowałem to nietrafiony wybór wersji językowej systemu :)
Spytaj natomiast jakiś serwis, który zajmuje się Toshibami, czy nadal
padają zawiasy w produktach tej "świetnej" firmy :)
Zapewniam Cię, że awaryjność Toshiby jest o wiele większa niż Acera
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Sat Jan 27 16:55:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 27 Jan 2007 - 17:51:29 MET