Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:47:25 MET

PSYLO napisał(a):

> Zapewniam, że gdybym sam nie miał z Acerami tak złych doświadczeń to bym
> nie wypisywał się o tym jakie są kiepskie. A są.

Być może Twoje doświadczenie ograniczają się do jednego modelu i jak to
bywa w zwyczaju wyrobiłeś sobie zdanie na temat jakości działania całej
firmy Acer

Moja doświadczenie jest zupełnie inne. Od 1,5 roku użytkuję Acera Aspire
5021, sprzęt chodzi całą dobę praktycznie i do dnia dzisiejszego nie
dotknęła go żadna awaria, nawet najmniejsza

To samo z modelami, które przewinęły się przez moje ręce przez ostatnie 6
miesięcy a było ich co najmniej kilkaset. Zabawne, że jedyny problem jaki
zanotowałem to nietrafiony wybór wersji językowej systemu :)

Spytaj natomiast jakiś serwis, który zajmuje się Toshibami, czy nadal
padają zawiasy w produktach tej "świetnej" firmy :)

Zapewniam Cię, że awaryjność Toshiby jest o wiele większa niż Acera

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098