Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 15:09:14 MET

> Być może Twoje doświadczenie ograniczają się do jednego modelu i jak to
> bywa w zwyczaju wyrobiłeś sobie zdanie na temat jakości działania całej
> firmy Acer
>
> Moja doświadczenie jest zupełnie inne. Od 1,5 roku użytkuję Acera Aspire
> 5021, sprzęt chodzi całą dobę praktycznie i do dnia dzisiejszego nie
> dotknęła go żadna awaria, nawet najmniejsza
>
> To samo z modelami, które przewinęły się przez moje ręce przez ostatnie 6
> miesięcy a było ich co najmniej kilkaset. Zabawne, że jedyny problem jaki
> zanotowałem to nietrafiony wybór wersji językowej systemu :)

> [...]

Dziwne bo ja miałem serie 1600, który zakupiłem 2 lata temu i w ciągu pierwszego
6 miesięcznego użytkowania łącznie 4 miesiące spędzil w serwisie (2 razy padła
nagrywarka, 1 płyta główna), serwis mnie olewał ile się dawało łamiąc wszelkie
postanowienia i zapisy o gwarancji.
Dzięki pomocy znajomego prawnika i jego biura prawnego (2 pisma i pieczątka
prawnika) udało mi się uzyskać ze sklepu (Bit Computer w Krakowie) nowy model
(jako że ten model był już niedostępny w ofercie dostałem 3022LMI).
Ten model spisuje się na medal do czasu grudnia 2006 roku, kiedy to nagle
zaczęły wystepować problemy z koścmi 2x256mb NANYA (razem się gryzły i wszelkie
testy z nimi związane kończyły się blue screenem; na jednej kości wszystko było
OK) - więc kupiłem jedną kość 512, stare sprzedałem (okazało się, że w innym
laptopie normalnie działają więc podejrzewam że problem leży po stronie płyty
głównej).
Na dzień dzisiejszy laptop śmiga, ale po moich przeżyciach stwierdzam że firma
ACER i jego laptopy to jedno wielkie gówno.

Tak samo w rozmowach z pracownikami i Bita i Apollo wychodzi że Acerów nie
polecają i sprzedają tylko i wyłącznie tylko gdy klient bardzo nalega.

Preferowałbym Fujitsu z prostego powodu w Krakowie mają serwis i przynajmniej
wszystko na miejscu.
PS. Wybrałem Acera bo w takiej cenie miała dobrą k.graficzną, drugi raz nigdy
bym go nie wybrał. Zainwestowałbym w Fujitsu/Toshibe/Asusa.