Re: Drukarka mi sie przyjarała.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:30:23 MET

Dnia 27.1.2007, miras26@interia.pl napisał(a):

> Mam Samsunga ML-2010P zostawiłem ją włączoną na noc i drugiego
> dnia poczułem swąd.Stwierdziłem że przyczyną jest wałek, ten
> który się nagrzewa.Drukarka drukuje bez problemu, śmierdzi
> jakby mniej.

Nowe sprzęty, które wydzielają "trochę" ciepła czasem tak mają na
początku*. Jeśli działa to IMO wszystko jest OK.

* piszę o lekkim "smrodku" podobnym do np. topiącego się styropianu (któż
go nie zna? ;D) czy innego PS.

> Sprzęt jest na gwarancji ale wywaliłem opakowanie
> i na pewno będą w sklepie marudzić albo odmówią przyjęcia.

Marudzić to sobie mogą. AFAIR nie ma już wymogu oddawania sprzętu do
serwisu w oryginalnym opakowaniu. Przy reklamacji/zwrocie towaru owszem,
ale gwarancję serwis musi uznać - ktoś podawał na grupie konkretne
przepisy także zajrzyj do archiwum.

> Najbardziej jednak mnie martwi fakt czy aby nie przyczyniłem się
> sam do awarii sprzętu zapominając ją wyłączyć.

Jakiej awarii? Przecież piszesz, że działa. poza tym jeśli warunki
eksploatacji/gwarancji nic nie wspominają o wyłączaniu to w żadnym wypadku
nie byłaby to Twoja wina. BTW co to za sprzęt nie przełączający się w tryb
oszczędności energii lub wyłączający [???] (chyba, że tego nie
skonfigurowałeś albo wyłączyłeś).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/