Re: ¿eby dobrze gra³o i nie szpeci³o biurka ;)

Autor: QkamCoSieDzieje <qkam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:27:31 MET

U¿ytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:epfn8m$o86$1@inews.gazeta.pl...

> Creative Inspire T3100, parametry chyba identyczne jak T3000, taka sobie
> linia, ale przynajmniej prawie czarne... no i tanio.

Ja mam zestaw T6100. Glosniki prezentuja sie calkiem niezle. Dzieki tym
srebrnym obwódkom pasuja kolorystycznie zarowno do jasnych jak i ciemnych
monitorow. Jedyne co moze denerwowac to ta niebieska dioda na prawym
glosniku, jak dla mnie swieci troche zbyt jasno, ale mozna sie przyzwyczaic
;)
Co do jakosci dzwieku to nie mam zbyt duzego porownania do konkurencyjnych
rozwiazan, ale daja rade. Zwlaszcza bass jest dosc mocny.

--
Pozdrawiam
Qkam