Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: gruby <gruby_1985_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 13:53:20 MET

Widze że dużo sie pozmieniało, ja kupiłem acera 2023 wlmi 2,5 roku temu,
centrino itp za 8tys zl i jestem bardzo zadowolony,nic si enei
zepsuło,jedynym problemem było moje użytkowanie,przez co wyświetlacz tylko
sie ruszał na zawiasach i zostało to naprawione za friko po gwarancji,inne
rzeczy sam popsułem więc nie mam pretensji do serwisu. A serwis nie jest w
czechach tylko np 2 wawie gdzie sam oddawałem, jak ludzie szukają laptopa na
budowe to może i sie nie nadaje ale do użytku domowego bierz śmiało acera