Zbyt duże napięcie 3.3V

Autor: Radut <vartoga_at_tlen.WYTNIJ_TO.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 13:52:16 MET

Witam wszystkich!!

Nagle stałem się posiadaczem następującego problemu - komputer mam już parę
lat i nigdy nie było jakichś sensacji z zasilaniem, wczoraj nagle przy
restartowaniu na ekranie startowym BIOS'u, od razu po akcji wykrywania
napędów pod spodem wyskoczył napis, że Hardware Monitor stwierdził błąd,
należy wejść do BIOS'u celem odczytania szczegółów. Tam się okazało, że
napięcie +3.3V ma wartość +4.08V. Nie wiem dlaczego nagle tak się stało,
wcześniej nigdy nie miałem takiego komunikatu a teraz pojawia się za każdym
uruchomieniem. Można kontynuować odpalanie kompa i niby wszystko działa ale
nie wiem czy takie podwyższone napięcie jest zdrowe dla niego, skąd się
mogło wziąć i jak można to poprawić ? Byłbym wdzięczny za wszelkie
podpowiedzi co z tym fantem robić... Z góry dzięki!!

Pzdr.
Radut