Wymiana GF FX500 na GF 6800XT

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 13:54:30 MET

Witam!

Mam okazję wymienić za niewielką dopłatą (250 zł) moją kartę GF FX 5200
na GF 6800XT. Nie wiem tylko, czy mi się to opłaca. Chodzi głównie o
Vistę, ale czasem chciałoby się też w coś pograć (nie jestem zapalonym
graczem, i obecnie nie gram w nic już od ponad półtora roku, za czym
nawet zbytnio nie tęsknię, ale jak już zmieniam kartę, to chciałbym,
żeby miało to jakiś sens). W związku z tym mam pytanie - jak duża będzie
różnica?

Podaję szczegóły:
Moja obecna karta: Prolink GF FX5200 Ultimate 128MB 128bit DDR1 250/500
Karta na która chcę wymienić: Galaxy GF 6800XT 128MB 256bit (nie znam
zegarów)

Reszta komputera: P4 2,6 i 1GB RAM Dual CL2,5, 865PE(@875P). Nic nie
jest i nie będzie podkręcane. Jedyne, co mnie martwi, to zasilacz (iBOX
400W, dostałem go w ramach gwarancji gdy spalił sie poprzedni, w każdym
razie on i tak za jakiś miesiąc pójdzie do wymiany, więc nie ma chyba
problemu, zwłaszcza, że to nie jest taki za 40 zł tylko za 100;P)