Re: zlącze karty dzwiekowej...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 00:38:29 MET

*maX* wrote:

> Dlaczego nie wykorzystasz pinów od "Front Audio" ? W płytach Asrocka
> można używać Front i Rear jednocześnie lub oddzielnie

w sensie zeby wpiac sie w piny na plycie?
chyba nie mam sledzia ale pomysl dobry.

> Nie szkoda ci czasu i robocizny ? Skoro zadowala cię marna jakość
> dźwięku ze zintegrowanej karty, to zamiast bawić się w powyższe kup
> jakąś kartę dźwiękową na PCI za 10zł (jakiś Soundblaster 128 czy
> Yamaha). Oczywiście taką żeby stery były w Windows.

robocizny mi nie szkoda bo ja to poprostu lubie :)
jakosc dzwieku mnie zadawala bo normalnie do muzyki uzywam karty na PCI
ale Skype'a mozna przekierowac na inna karte i do tego wbudowana w
plyte jest wystarczajaca. chodzi o to zeby nie przepinac bez przerwy
kabli. a samo zlacze na plycie w zaleznosci jak bardzo wetknie sie
jacka daje albo tylko lewy albo tylko prawy. sluchawki na pewno sprawne.

--
pozdrawiam
  Andre