Re: Nowy sprzęt, a ile bitów w Windowsie?

Autor: ptaszeek <zapytaj_at_mnie.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 22:15:56 MET

> Zamierzam zakupić nowy komp na C2D E6600, Asus P5B, GF6900GS, 2 GB RAMu i
> nie wiem jaki Windows do niego wybrać. Czy Vistę Business 32 czy 64
> bitową. Procesor niby 64 bity, ale czy wybierając Windę 64 nie wpakuję się
> w kłopoty w rodzaju sterowników do urządzeń itp.
> Zastosowania kompa to grafika: www i dtp (Photoshop CS2, Corel X3 itp.)

mam ten sam problem, wedlug mnie lepiej kupic wersje 32 bitowa, niech sie
trafi jakis sterownik do nowego urzedznia ktory bedzie tylko w wersji
32bitowej i jest problem, jako ze 2GB jest spokojnie adresowane przez wersje
32 bitowa, i ja bym na twoim miejscu wzial wlasnie nia.

a co sadza inni grupowicze?

--
wszystkiego dobrego!
niedlugo koniec tuszu w drukarce?