Re: problem z USB - Asus A7N8X

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 18:08:39 MET

"Wojciech Rymer" <wrymer[wytnij]@o2.pl> wrote in message
news:epdbce$4fm$1@inews.gazeta.pl...

> Możliwe, iż to wina sterowników nVidia do chipsetu. Ostatnimi
> sterownikami nVidii przeznaczonymi do tej płyty dla WinXP były te
> oznaczone jako 5.10. Wszystkie o wyższych numerach mogą powodować
> takie właśnie problemy.
>
> Ok, dobra złe sterowniki, ale ściągnąłem najnowszą wersję ze strony
> nVidii (czyli właśnie 5.10) i dalej to samo, czy jest jakieś miejsce w
> sieci gdzie można pobrać tylko sterowniki USB dla tego chipsetu?
> Dodam tylko tyle, że próbowałem "na siłę" windowsowi zainstalować
> sterowniki nVidii, i właśnie pasowały te o których pisał KaNo, ale po
> [...]

Utwórz w polu "zmienne systemowe" (właściwości systemu, zaawansowane,
opcje itd.) nową zmienną devmgr_show_nonpresent_devices = 1, zrestartuj,
następnie w Menedżerze urządzeń włącz pokazywanie ukrytych urządzeń i
usuń wszystkie sterowniki USB jakie znajdziesz, te rozpoznane i te stare
(jasnoszare i nieaktywne). Po czym na nowo zainstaluj właściwe
sterowniki. Aha, wcześniej z katalogu \Windows\inf koniecznie usuń
wszystkie pliki oemxxx.inf, w których nagłówku lub treści widnieje
informacja, że dotyczą one urządzeń USB.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/