Re: Wydajność chipsetów

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 18:13:41 MET

> Myślałem o tych płytach, ale mają jeden kanał IDE. Czy nie zamulę tym
> całego systemu?

Mam stary ATA-5 i DVD-RW (jakiś nowy Nec) - jakoś nic nie
zauważyłem. Ale gdybyś miał system na HDD master i przy wczytywaniu
gry z DVD ze slava zacząłby swappować to pewnie by muliło.
A z tym marketingowy pierdzeniem to zależy kiedy się kupuje i co.
Płytę Asus A7N8X kupiłem chyba ponad trzy lata temu i wymieniłem po
trzech prockach latem (nie wiem zresztą po co) na AM2. A za rok
geforce 7600 na giełdzie będzie kosztował 120 złotych. Oczywiście
można kartę kupować co rok za 800, 1600 albo 2400, ale normalnie
komputer robi się co jakiś czas stary i dobrze mieć możliwość go
troszkę reanimować zamiast kupować nową płytę, procesor i
pamięć z kartą graf w dodatku. Jak Pentiumowcy. :)