Re: problem z USB - Asus A7N8X

Autor: Wojciech Rymer <wrymer[wytnij>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 17:48:20 MET

Użytkownik "ZPX" <zenko100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
KaNo napisał(a):
> Zle zainstalowane sterowniki nVidia do chipsetu. Zamiast Standardowego,
> rozszerzonego kontrolera PCI do USB, powinien byc rozszerzony kontroler
> hosta NVIDIA PCI to USB.

Możliwe, iż to wina sterowników nVidia do chipsetu. Ostatnimi
sterownikami nVidii przeznaczonymi do tej płyty dla WinXP były te
oznaczone jako 5.10. Wszystkie o wyższych numerach mogą powodować
takie właśnie problemy.

Ok, dobra złe sterowniki, ale ściągnąłem najnowszą wersję ze strony nVidii
(czyli właśnie 5.10) i dalej to samo, czy jest jakieś miejsce w sieci gdzie
można pobrać tylko sterowniki USB dla tego chipsetu?
Dodam tylko tyle, że próbowałem "na siłę" windowsowi zainstalować sterowniki
nVidii, i właśnie pasowały te o których pisał KaNo, ale po restarcie
pojawiły się wykrzykniki (żółte), że urządzenie nie funkcjonuje prawidłowo
lub go nie ma, kiedy usunąłem całkowicie kontrolery USBw menedżerze urządzeń
po kolejnym restarcie wszystko wróciło do sytuacji takiej jak na
screenshoocie.

Pozdrawiam
Wojtek