Re: Bad sector - co robić

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 17:27:05 MET

"BETON" <brak@mejla.pl> wrote in message
news:epd5lk$tqq$1@news.onet.pl...
> Witam
> Postanowiłem na nowo zainstalwować system
> Usunałem wszstkie partycje
> Przy próbie formatowania wywala ze mam uszkodzone sektory. Jakim
> programem mozna takie rzeczy "znaczyć" zeby uzywac tylko tych
> dobry których który mam znacznie wiecej :)
> Ewentualnie czy moze zrobić cos takiego jak format "niskopoziomowy"
> Pamietam ze było cos takiego. ? Czy to pomoze.? Czy moze powierzchnia
> dysku jest uwalona i pozostaje tylko znaznaczyć te złe b.b.

Spróbuj wyzerować dysk softem doagnostycznym ze strony producenta. Może
to są tylko bady software'owe, te dadzą się ten sposób bezproblemowo i
skutecznie usunąć. Jeżeli jednak w SMART znajdziesz informację, że
cośtam sectors replaced, to możesz go używać już tylko w charakterze
podstawki do kawy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/