Re: Problem z Winfast TV2000 Expert - dźwiek

Autor: Łukasz Górowski <lucgfx_at_fenix.katowice.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 13:58:28 MET

> Tylko na oprogramowaniu dostarczonym z kartą czy na każdym?
> Wyszukiwanie po częstotliwości z małym krokiem powinno znaleźć
> wszystkie stacje tylko troche to potrwa

Niestety kazdy soft, min. KASTORTV. Generalnie tak jak pisalem sprawdzilem
na dwoch roznych komputerach i 3 roznych kartach dzwiekowych. Szumy sa
troche mniejsze na innych niz audigy, ale wiaze to z ustawieniem mixera
(podbiciem wysokich tonow). Co najlepsze, obraz jest wporzadku. Dzwiek jest
slyszalny ale slabo. Ogolnie jakosc dzwieku wydaje mi sie ok, tylko obrazowo
ma on 15% wartosci slyszanego szumu, przez co nie da sie tego sluchac.
Pomaga zjechanie volume auxilary na np. 20 % i daniu na maks potecjometr z
glosnikow. Wtedy odstep dzwieku od szumow jest o wiele mniejszy.

Na FM jest ok.

Ustawienia typu PAL itp. byly zmieniane wielokrotnie i nic nie pomoglo.
Zmienialem takze wejscie z aux na cdin , takze nic.

Chyba dzisiaj oddam ten zlom na inny egzemplarz przynajmniej, bo nie mam
pomylu co moze byc problemem.

Pozdrawiam.
/Łukasz Górowski