Re: Wydajność chipsetów

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 14:02:03 MET

On 26 Sty, 12:03, "Grzegorz Kapusta" <skrzynka44S...@poczta.fm> wrote:
> Witam,
>
> Muszę kupić kilka kluczowych komponentów i chciałbym aby to były
> optymalnie wydane pieniądze, żebym potem nie żałował.

Kupując płytę do gier myślałbym raczej o przyszłych procesorach i
możliwości dołożenie drugiej karty graficznej.
Ponieważ zdecydowałeś się na nVidię płyta musi obsługiwać SLI
(dwa PCI-E x16) i mieć gniazdo AM2, które według zapowiedzi AMD
będzie zgodne z procesorami AM3 (cztery rdzenie i kontroler DDR3). A
kartę graficzną wybierałbym z najpopularniejszych nVidii, żeby za
jakiś czas nie było kłopotu z kupieniem takiej samej (już używanej
czyli taniej) do SLI.
Tyle koncepcja. Nie wiem jak z forsą, ale 7600 GT to minimum do gier i
może jakiś tani ASUS (M2N4-SLI albo M2N-E za 300)?