Re: problem z USB - Asus A7N8X

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 13:24:05 MET

> Mam problem, chciałbym jednoznacznie ustalić czy poszły mi porty USB na
płycie...

Jeśli miałeś zwarcie na USB to bądź szczęśliwy, że płyta
działa... Sprawdź po prostu czy jest napięcie w portach. Musisz
poświęcić jakiś kabel z wtczką usb albo zdjąć obudowę z
jakiegoś urządzenia i sprawdzić czy między dwoma skrajnymi pinami
(w kablu zwykle czerwony - 5 v i czarny - masa) jest napięcie. Jeśli
nie masz voltomierza jakaś dioda wystarczy (spali się, ale chwilę
poświeci...)