problem z USB - Asus A7N8X

Autor: Wojciech Rymer <wrymer[wytnij>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 10:54:34 MET

Witam!

Mam problem, chciałbym jednoznacznie ustalić czy poszły mi porty USB na
płycie, otóż za Chiny Ludowe system nie widzi żadnego urządzenia
podłączanego pod porty USB, próbowałem kilku różnych sterowników (oryginalne
od Asusa, od nVidii) za każdym razem nic się nie dzieje. W menedżerze
urządzeń wszystko bez wykrzykników.
System win XP prof Sp1 i 2
Oczywiście w biosie wszystko jest włączone.
I jeszcze jedno w menedżerze urządzeń z uporem maniaka winda widzi tylko
"standardowe kontrolery USB itd" nie chcą się przyjąć sterowniki od Asusa.
Jeśli Ktoś spotkał się z podobnym problemem, to prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Wojtek