Re: Ratunku uszkodzone jpg

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 09:39:10 MET

Michal Bien napisał(a):

> Znasz zapewne powiedzonko o binarnym podziale użytkowników
> komputerów - do tej pory założyciel wątku (i Osadnik chyba też)
> należeli/należą do tej która _JESZCZE_ nie robi backupów ;)
Nie robi bo nie ma z czego robić backupów :) Ważniejsze rzeczy sa na CDR
Teraz nastawiam sie na dysk w obudowie na FW, ale ciezko znaleźć taka
konkretna obudowę z FW i Do tego dysk SATA. tylko dilema jest taka czy
robić kopie całosci czy tylko wybranych rzeczy:)
> Jak się sypie dysk z 20 GB nie zarchiwizowanych zdjęć to ja nie mam
> pytań - gdyby padło 2-3 GB to jeszcze jestem w stanie zrozumieć
> (szkoda nagrywać niepełne/multisesyjne płyty bo potem nie ma gdzie
> tego trzymać) ale tyle?
DVD kosztuje :) 2- 3 zł za sztuke. I jeszcze nie zawsze jest 100%
pewność ze sie nagrało idealnie. Czasem DVD potrafi nie czytac się po
tygodniu. I wtedy dopiero panika. Kopia na DVD jest a na dysku nie ma -
bo sie skończyło miejsce i trzeba było coś wyrzucić)