Re: Ratunku uszkodzone jpg

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 00:55:38 MET

Szarlih wrote:

> jak robi różnice to te pliki nie są ważne.

        Znasz zapewne powiedzonko o binarnym podziale użytkowników
komputerów - do tej pory założyciel wątku (i Osadnik chyba też)
należeli/należą do tej która _JESZCZE_ nie robi backupów ;)
Jak się sypie dysk z 20 GB nie zarchiwizowanych zdjęć to ja nie mam
pytań - gdyby padło 2-3 GB to jeszcze jestem w stanie zrozumieć
(szkoda nagrywać niepełne/multisesyjne płyty bo potem nie ma gdzie
tego trzymać) ale tyle?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl