Re: komputery pc (płyta główna)

Autor: Michal R. Hoffmann <spam.sio.misiek_spam_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 00:56:36 MET

Dnia 25-01-2007 14:45,Paweł napisał:
> Użytkownik "Adam K." <andi888@onet.eu> napisał w wiadomości
>
> Na dłuższe lata? Żadna. Albo każda.
> Dotychczasowa historia pokazuje, że średni czas technologicznego życia płyty
> głównej nie przekracza raczej dwóch lat.

Hmmm...
Wysyłam tego posta z 8-letniego kompa. PII 333 (no, procesor niedawno
wymieniłem, wcześniej był 266. Zawyżam średnią, szlag!

Aha, dla wiadomości google:
nieprawdą jest, jakoby płyta główna Asus P2L97-S obsługiwała max 384MB
RAM (co jest napisane w manualu). Otóż działa mi na 512MB :) 2x128 + 1x256.

Pozdrawiam,

--
misiek
Michał R. Hoffmann