jaka karta dzwiekowa?

Autor: zpos <eetruss_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 23:06:02 MET

niedlugo bede przejmowal od szwagra kompa
bedzie to p4 3,06HT na MSI 875P Neo-FIS2R
nie orientuje sie w mozliwosciach ukladu generujacego muzyke zamieszczonego
na plycie glownej i generalnie malo orientuje sie w sprzecie, ale potrzebuje
czegos, zeby polaczyc wierze i zeby ladnie gralo.
dotychczas uzywalem sb Live! 4.1 chyba z wyjsciem czolowym i bylem
zadowolony. niestety sie spalila, zostal tylko panel nie wiem czy sprawny,
karty nie wykrywa...
poleccie jakas karte tania, zeby dorownala mojej dotychczasowej...
czy ta na plycie styknie?

a jak cos nowego to juz chyba z pilotem by mozna bylo wmp obslugiwac...

karta nie musi bys najnowszym hitem

pzdr