Re: jaka karta dzwiekowa?

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 10:25:25 MET

On 25 Sty, 23:06, "zpos" <eetr...@wp.pl> wrote:
> niedlugo bede przejmowal od szwagra kompa
> bedzie to p4 3,06HT na MSI 875P Neo-FIS2R
> nie orientuje sie w mozliwosciach ukladu generujacego muzyke zamieszczonego
> na plycie glownej i generalnie malo orientuje sie w sprzecie, ale potrzebuje
> czegos, zeby polaczyc wierze i zeby ladnie gralo.
> dotychczas uzywalem sb Live! 4.1 chyba z wyjsciem czolowym i bylem
> zadowolony. niestety sie spalila, zostal tylko panel nie wiem czy sprawny,
> karty nie wykrywa...
> poleccie jakas karte tania, zeby dorownala mojej dotychczasowej...
> czy ta na plycie styknie?

> [...]

Najlepszym (cena/jakość) wyborem będzie karta Creative: Moje
długoletnie doświadczenia ze wszystkimi modelami :] mówi że
najlepszym wyborem są (posrortowane według jakości dźwięku):
SB Live 1024 model sb4830 ~30zł
SB Live! 5.1 model sb0060 ~50zł
SB Live! 5.1 model sb0100 ~50zł
SB Audigy model sb0160 (z gameport) ~80zł
SB Audigy model sb0090 (z FireWire) ~90 zł
SB Audigy model sb0090 (z FireWire i złotymi złączami) ~100zł
SB Audigy 2 model sb0240 (z FireWire) ~130 zł
SB Audigy 2 ZS model sb0350 (z FireWire i złotymi złączami) ~200zł

Nie bierz natomiast tych kart bo są w tej samej cenie co te wyżej a
odpowiedające sobie modele mają gorsze wykonanie, są okrojone i
gorzej grają:
SB Live! 24bit
SB Live! 5.1 Digital model sb0220
SB Audigy LS (nie pamiętam oznaczenia)