Re: skaner z przystawką do negatywów

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 22:26:50 MET

Miroslaw Szejduk napisał(a):

> Skaner plaski powinien miec minimum 600 dpi czyli wystarczajaco do
> apatorskich i polprofesjonalnych zastosowan. Obecnie zdjecia/odbitki z
> labu maja okolo 400 dpi max., chyba ze masz stare zdjecia na papierze
> wolane recznie to wtedy maja wieksza rozdzielczosc.

Hmm... A jak się sprawują takie w miarę tanie skanery do powiedzmy 400
zł przy skanowaniu z odbitek? Można liczyć na przyzwoitą jakość? Jaką
rozdzielczość można wyciągnąć i jak to będzie wyglądało w porównaniu z
średniej klasy cyfrówką? :) Pytam, bo ostatnim skanerem z jakim miałem
do czynienia był Plustek 1236P. :)

# /George Orwell - Rok 1984/