Re: skaner z przystawką do negatywów

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 13:22:40 MET

> Jakosc skanow pozytywow bedzie na prawie kazdym skanerze plaskim dobra lub
> bardzo dobra.

Oj.. Coby wiele się nie rozpisywać. Miałem kiedyś porządny skaner tylko do
filmów. Wszystkie slajdy skanowałem jednak u zawodowca. W sumie dużo lepszy
sprzęt niż takie, o który pyta założyciel wątku, zupełnie nie radził sobie
z rozpiętością tonalną, czy odwzorowaniem cieni w Velvii 50 czy innych
"popularnych" slajdach.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie