Re: Core Duo E4300 + Asrock + DDR1 Zadziała?

Autor: c <nsa_at_-nospam-nsa.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 17:21:26 MET

Użytkownik "lol" <napadWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:60b8.000000dd.45b8bfd9@newsgate.onet.pl...
> Witam,
> Przymierzam się od pewnego czasu do upgradeu sprzętu.
> Z uwagi na ograniczony budżet wpadłem na pomył zmontowania następującej
> konfigruracji:
>
> Procesor Core2Duo E4300 - do kupienia
>
> Płyta Asrock 775Dual-VSTA Via PT880 Pro - do kupienia
> http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=30683
> Płyta ta obsługuje DDR1 i DDR2 (nie naraz) procesory Core2Duo, no i
posiada
> zarówno złącze AGP jak i PCI-Express (x4 ale to niestotne bo mam zamiar
> korzystać z AGP)

> [...]
Ja mam E6400 2,13 z tą mobo i grafę na AGP na Ramie jest 1 GB DDR1 400 mhz.
Zestaw działa bardzo dobrze - nawet minimalnie się podkręcił na 2,30 (FSB
285) więcej nie da rady bo pamięci już nie widzi. Pierwsze co trzeba zrobić
jednak to upgrade Biosa i nie wiem jak z tym nowym prockiem czy są już
upgrady pod niego, bo E6400 widział wcześniej z mnożnikiem x6 a powinno być
x8. Płytka taka na tymczasem dobra, choć dużego coolera nie założysz -
kondensatory i porty za blisko, temperatury troszkę przekłamuje, ale jeśli
wierzyć odczytom to na boxowym chłodzeniu lekko OC procek ma 41 stopni.
Jedynie co by się przydało to szybsza SATA i możliwość obsługi większej
ilości pamięci, i szybkie PCIE wtedy byłaby to przyszłościowa konstrukcja -
ale co więcej chcieć za 190 zł :)