Core Duo E4300 + Asrock + DDR1 Zadziała?

Autor: lol <napadWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 15:34:02 MET

Witam,
Przymierzam się od pewnego czasu do upgradeu sprzętu.
Z uwagi na ograniczony budżet wpadłem na pomył zmontowania następującej
konfigruracji:

Procesor Core2Duo E4300 - do kupienia

Płyta Asrock 775Dual-VSTA Via PT880 Pro - do kupienia
http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=30683
Płyta ta obsługuje DDR1 i DDR2 (nie naraz) procesory Core2Duo, no i posiada
zarówno złącze AGP jak i PCI-Express (x4 ale to niestotne bo mam zamiar
korzystać z AGP)

Reszta, to jest: 1GB Ram DDR400, grafika GeForce 6800GT AGP, dyski, zasilacz,
obudowa, napęd optyczny ze starego komputera.

Mój cel to zwiększenie mocy obliczeniowej procesora w swoim pececie i
przesiadka na dwa rdzenie po minimalnych kosztach, grafikę chciałbym pozostawić
bez zmian jako że GF 6800GT na dzien dzisiejszy także dysponuje sporą mocą.
(Sempron 2300+ Socket A na dzien dzisiejszy to juz dla mnie za mało, a procesor
jest obecnie najwolniejszym elementem mojego komputera)

I tu pytanie, czy może ktoś już montował zestaw w założeniach podobny do mojego
czyli: (Core2Duo + ta płyta asrocka + pozostawienie DDR1 + grafa AGP) a jeśli
nie to: jakie widzicie przeciwskazania by ten zestaw miał nie zadziałać?