Re: Core Duo E4300 + Asrock + DDR1 Zadziała?

Autor: lol <napadWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 17:51:31 MET

> Ja mam E6400 2,13 z tą mobo i grafę na AGP na Ramie jest 1 GB DDR1 400 mhz.
> Zestaw działa bardzo dobrze - nawet minimalnie się podkręcił na 2,30 (FSB
> 285) więcej nie da rady bo pamięci już nie widzi. Pierwsze co trzeba zrobić
> jednak to upgrade Biosa i nie wiem jak z tym nowym prockiem czy są już
> upgrady pod niego, bo E6400 widział wcześniej z mnożnikiem x6 a powinno być
> x8. Płytka taka na tymczasem dobra, choć dużego coolera nie założysz -
> kondensatory i porty za blisko, temperatury troszkę przekłamuje, ale jeśli
> [...]

Własnie o taką odpowiedź mi chodziło, płyta ma być taka na tymczasem, bo
przyszłościową konstrukcją nazwać jej nie sposób :) Co do SATA, to mam w obecnym
zestawie jeden z dysków, SATA2, zezworkowany na SATA1 (taki kontroler mam na
obecnej płycie głównej). Właśnie najbardziej interesowało mnie czy jest
możliwość współpracy procesora C2D i pamięci DDR1.
Co do coolerka to może być boxowy, bo póki nie kupię dobrej płyty nie mam
zamiaru kręcić, a upgrade biosu się zrobi.
Dzięki i pozdrawiam