Re: grafika do autocada ?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 13:22:54 MET

BartekK napisał(a):

> Dobra, dlatego sie pytam - czy to faktycznie bedzie narzedzie pracy? Czy
> taka karta (pomijajac fakt, ze to zwykly GF/radeon, ale z innym biosem i
> sterownikami) da z siebie cos wiecej (co?) niz zwykla najpodlejsza

Siła dedykowanych do acada kart leży właśnie w optymalizowanych
sterownikach, bo technicznie sama karta niewiele się różni od
popularnych GeForsów czy Radeonów.

> conajmniej 2GB. Ale jesli cala zmiana ma polegac na zaplaceniu haraczu
> za logo, inny driver i wpis "autocad certified" na liscie obslugiwanych

To nie haracz, to dopłata do solidnej pracy programistów sterownika.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl