Re: grafika do autocada ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 11:35:42 MET

Mich@l napisał(a):
> Biurowce i osiedla projektują a żałują na porządne narzędzie do pracy???
Dobra, dlatego sie pytam - czy to faktycznie bedzie narzedzie pracy? Czy
taka karta (pomijajac fakt, ze to zwykly GF/radeon, ale z innym biosem i
sterownikami) da z siebie cos wiecej (co?) niz zwykla najpodlejsza
grafika? Nie mam wiekszej stycznosci z autocadem niz to co na studiach
narysowalem pare mlotkow, przekrojow przez silnik itp, ale to bylo dawno
i Matrox 100/200 wtedy byl szczytem marzen kazdego projektanta.

Naciaganie "bo to narzedzie pracy" sensu wg mnie nie ma, jesli taka
zmiana nie przelozy sie na jakis konkretna zmiane jakosci pracy. Na
myszki, monitory, plotery, programy, porzadne zasilacze, upsy, nie
zaluja pieniedzy. Na grafike tez pewnie by nie zalowali, gdybym byl im w
stanie powiedziec/pokazac ze przeklada sie to na jakas konkretna zmiane
sposobu czy kultury pracy. Gdy pokazalem im roznice pracy miedzy ich
obecnymi 512MB a 2GB ramu - odrazu do wszystkich komputerow poprosili o
conajmniej 2GB. Ale jesli cala zmiana ma polegac na zaplaceniu haraczu
za logo, inny driver i wpis "autocad certified" na liscie obslugiwanych
grafik - to wole za te pieniazki kupic 4GB ramu, mocniejsze procki a
moze robic macierze raid0+1 na kilku dyskach.